زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

زهرا جون نفس بابا و مامان

تلاش ناموفق برای از پوشک گرفتن!

1393/4/16 16:19
نویسنده : مامان زهرا
853 بازدید
اشتراک گذاری

اول تیر اقدام کردم به از پوشک گرفتن زهرا خانم که 4 روز تمام باهاش سروکله زدم ناز کردم دعوا کردم اصلا فایده ای نداشت که نداشت جیش نمیزد اصلا اسم دستشویی میومد گریه و جیغ زدنش شروع میشد!!!گریهگریهگریه

خلاصه داستانی داشتیم!!!

تا یه شب که از خواب بیدار شد انقد بچه گریه کرد که نگو!!شکمش شده بود مثل سنگ هرکاری میکردم جیش نمیزد که باباش باهام دعوا کرد!!و گفت که دوباره پوشکش کن بچه داره نابود میشه.

4 روز تمام بچه تب داشت از غذا خوردن افتاد تا بالاخره دوباره پوشکش کردم و از اون حالتاش در اومدغمگینغمگین

واسه از شیر گرفتنش انقد عذاب نکشید و نکشیدم!!

فکرشو نمیکردم که تا این حد تو روحیش تاثیر بزاره.

حالا به خاطر این موضوع ناراحتم و نمیدونم چیکار کنم.غمناکغمگینغمگین

 

پسندها (6)

نظرات (3)

فاطمه زهراگلی
20 شهریور 93 15:29
سلام زهرا جون وبت عالیه اگه دوست داشتی به منم سربزن
مامان و بابا
13 آبان 93 15:21
نگران نباش بلاخره یاد میگیره.نباید یه چیز رو زیاد به بچه تاکید کنی چون روش حساس میشه کم کم باهاش مدارا کن بعضی ها دیر تر یاد میگیرن جای نگرانی نیست زهرا خانم خشگل ما رو اذیت نکن مامانی....
مامانی
30 دی 93 15:49
نیستی مامان زهراخانم