زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

زهرا جون نفس بابا و مامان

عاشقی 2

1393/4/12 16:28
نویسنده : مامان زهرا
1,474 بازدید
اشتراک گذاری

یه آهنگ هندی هست تو فیلم عاشقی 2 که خیلی قشنگه

منو عشقم چندین بار این فیلمو دیدیم هم خیلی رمانتیکه هم آنگهایی که تو این فیلم خونده میشه واقعا دلنشینه

زهرا جونم هم از این اهنگه خیلی خوشش اومده وقتی لج داره و گریه میکنه این آهنگو که میزارم آروم میشه!!!آراممحبت

متن اهنگ:

سرنوشت شکست خورده

راه متروکه

بیا و منو روانه کن

بخاطر همینا دعا میکنم

این تضمینی برای توء

تو مال منی...

بهم هدف بده

سوگند بخور و بهم قول بده

برای دعا کردنم هدایتم کن

به قلبم پناه بده

بهم دلایل جدیدی بده

به رویاهام بال برای پرواز بده

با دعات بهم برکت بده

خوب بهم نگاه کن

داری گوش میدی یا نه؟؟

من دارم گریه میکنم

زمان هنوزم ایستاده

چطور اینا اتفاق افتاد

میخوام که وارد زندگیم بشی

عین آرزویی که به حقیقت تبدیل میشه

تو روح منو شاد میکنی

تو ایمان منی

با دعات بهم برکت بده

خوب بهم نگاه کن

داری گوش میدی یا نه؟؟

من دارم گریه میکنم....

منم این متنو تقدیم میکنم به عشقم میثم که عزیزترینمهبوسمحبت

پسندها (3)

نظرات (0)